Po kopcích Milešovského středohoří

Na vrcholy kopců s nádhernými výhledy

v okolí zříceniny hradu Skalka. Vyrazte z Podsedic po silnici do Pnětluk a dál směrem k Děkovce. Před ní odbočte na červeně značenou cestu, která vede podél plotu obory pro srnčí zvěř. V oboře se skrývá skalnatý vrch Plešivec, ze kterého je přenádherný výhled na velkou část Českého středohoří, na Solanskou a Lipskou horu, Milešovku, Kletečnou, Sutomský a Holý vrch, Jezerku a zříceniny hradů Košťálov, Skalka, Oltářík a Hazmburk. Nezapomeňte svůj výkon zapsat do vrcholové knihy a vraťte se stejnou cestou zpátky na značenou trasu.  Na vrchu Třešňovka vás čeká další výhled do údolí potoka Modly obklopeného nádhernými vrchy s dominantní Milešovkou. Přes osadu Chrastná a Vlastislav přijdete až ke zřícenině hradu Skalka. Pokračujte po silnici do Sutomi ke kostelu Sv. Petra a Pavla s hezkou dřevěnou zvonicí a pak po staré cestě skrz křoviny, přes louku, až na vrchol Holého vrchu. Připravte si foťák, čeká vás další fotogenický výhled do krajiny. Přes Sutomskou horu se pak vydejte zpátky do Sutomi a Vlastislavi, a dál po silnici směrem na Podsedice. Na vrcholu mírného stoupání odbočte na polní cestu, která směřuje k torzu vrchu Vršetín. Před trnitými rovinami na úpatí vrchu odbočte na pěšinu doprava. Ta vás zavede k zajímavé poničené stavbě ve svahu. Pokračujte dál po pěšinách úbočím kopce na spodní část lomu, kde se do roku 2008 těžil čedič. Z lomu pak starou silničkou přes Obřice zpět do Podsedic.